نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونمایی از بمب یووه در فصل نقل و انتقالات؛ با شركت موراتا و كاوانی!

رونمایی از بمب یووه در فصل نقل و انتقالات؛ با شركت موراتا و كاوانی!

خبر داغ امروز صبح روزنامه Corriere dello Sport به فاصله چند ساعت از انتشار این روزنامه، بازتابی وسیع در رسانه‌های ورزشی داشته است. دو بنام بزرگ كه اولي هنوز هم در چشم بسياري  از تيفوسي‌هاي يووه يكي از اعضاي خانواده بيانكونري‌ها است و دومي مهمان هر ساله بازار مكاره شايعات نقل و انتقالاتِ غول‌هاي تورين.

این روزنامه ورزشی چاپ رم با تیتر «رونمایی از بمب یووه در فصل نقل و انتقالات با شركت موراتا و كاوانی» نوشته است:

 

ماتادور از ماه‌ها پیش یكی از گزینه‌های اصلی ماكس الگری برای یوونتوسِ مدلِ 2018 بوده است و این علاقه‌مندی هرگز توسط طرفین تكذیب نشده است. از سوی دیگر با گسترده‌تر شدن دامنه شایعات فروش گونزالو هیگواین و خروج ماریو مانژوكیچ از یووه، به نظر می‌رسد یك تیم دو نفره با همراهی پائولو دیبالا بمب‌افكنی فوق قدرتمند و خطرناك را در نوكِ پیكان بیانكونری‌ها شكل خواهد داد.

 

 

نویسنده گزارش این روزنامه با اشاره به سناریوی انتقال جی‌جی بوفون به پاریسن‌ژرمن و مذاكرات پنهانی و دور از دسترس رسانه‌ها خاطرنشان كرده:

 

در روزهایی كه همه توجهات به پروسه انتقال احتمالی بوفون به پی. اس. جی هستند، كمتر كسی است كه از اسرار مگویِ این مذاكرات و سیاست‌گذاری‌های چراغ خاموشِ جوزپه ماروتا در لایه‌های زیرین آن مطلع باشد. وداع بوفون با یووه، بهترین تاكتیك برای جذب سوپر استارِ پاریسی‌هاست. جایی كه با فروش او به یوونتوس، هم می‌توانند به ماندن نیمار در فصل آینده امید ببندند و هم از سویی دیگر با توجه به رابطه نه‌چندان مطلوب كاوانی و نیمار فضایی آرام را برای شروع به كار توماس توخل در این تیم مهیا كنند.

 

 

این روزنامه با اشاره به هزینه‌هایی كه باشگاه یوونتوس می‌تواند از فروش هیگواین و مانژوكیچ به دست بیاورد، بیان كرده است:

 

با توجه به قیمت‌های احتمالی ماروتا و كاوانی (به ترتیب حدود 60 و 50 میلیون یورو) یوونتوس به راحتی می‌تواند با یك استراتژی كارآمد و صحیح بدون نیاز به هزینه‌كردی قابل‌توجه با واگذاری بوفون به پی. اس. جی و انتقال هیگی و مانژو در ازای بهترین پیشنهادها، برگ برنده‌اش را در فصل نقل و انتقالات رو كند.

 

ادینسون كاوانی 31 ساله پیش از این و در طول مدت حضور 7 ساله‌اش در فوتبال ایتالیا در تیم‌های پالرمو و ناپولی حضور داشته است و در فصل‌های پیشین نیز همواره شایعه حضور او در میان بیانكونری به گوش می‌رسید. آلوارو موراتا نیز پیشتر دو فصل پیاپی در تورین حضور داشته و با یووه ضمن فتح اسكودتو و كوپا ایتالیا به نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا رسیده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: